Návštevnosť

streda 13. februára 2013

Irresistible 15. časť

Ahojte baby. Dnes som prebrala po vašej milovanej autorke jej úlohu ja, keďže je veľmi zaneprázdnená a nechcela vás nechať čakať poprosila ma, aby som napísala jednu kapitolu. Nič akčné ani iné nečakajte, proste oddychová a trochu romantická kapitolka. Príjemné čítanie Laura.

    Po najkrajšej noci v mojom živote a nájdení svojej skutočnej matky sa zdalo, že život už nemôže byť krajší. Všetko bolo veľmi krásne a správne, až som sa bála, že sa to pokazí. Ale na to teraz čas nie je.
    Ráno po najdokonalejšej noci na svete ma čakali raňajky rovno do postele, veci už boli zbalené a všetko prichystané na náš návrat do Londýna. Chcela som sa ešte zastaviť pre môj koláč a za mamou, ale nestíhali sme. Museli sme si pohnúť, inak by sme zmeškali let. Aj keď ďalšia noc v tomto hoteli by mi vonkoncom nevadila.
    Na letisko sme sa odviezli taxíkom, ktorého taxikár nás ešte zdržal. Súrne chcel od Liama podpis pre svoje dve malé dcéry, ktoré majú doma dokonca jeho kartónovú maketu a preto ho aj tak veľmi rýchlo spoznal.
    Na letisku sme sa čo najrýchlejšie presunuli do nášho terminálu, aby sme sa vyhli ďalším fanúšikom. Bolo to také... adrenalínové a zábavné naraz. Neviem dokedy toto bude zábavné, ale zatiaľ to bolo ako splnený sen o tom ako sa zo mňa stane superstar. Teda priznávam, že ja nie som superstar, ale je to super!
    Sadol si na jednu z tých lavičiek, ktoré sú na letiskách a pil svoju kávu. Ja som stále pred sklenenou stenou a sledovala ako vzlietajú a pristávajú lietadlá. Bolo to tak krásne, že som sa zachvela od strachu, že sa môže niečo stať. Pocítila som jeho ruky na mojom bruchu a oprel sa o mňa.
    “Čo sa deje, krásna?” zašepkal mi do ucha. Perami objal môj ušný lalôčik a začal ho nežne bozkávať a hrýzť. Rukou mi zbehol do džínsov. Rýchlo som sa mu otočila v náručí aby som na neho videla.
    “Som tak šťastná, že sa bojím, že sa niečo pokazí,” šepla som a prisala som sa mu na pery. Potrebovala som ich cítiť, aby som vedela, že som v bezpečí. Že je všetko v poriadku, že všetko bude.
    Nechala som sa uniesť. To som zistila, až keď som sa ocitla pritisnutá na skle. Bozkávali sme sa čoraz vášnivejšie. Od seba sme sa smejúc odtrhli až keď sem začali prúdiť ľudia. Sadli sme si zamilovane vedľa seba a držali sa za ruky.
    Keď sme sedeli pohodlne v lietadle, skrsla mi v hlave myšlienka. Zasmiala som sa na svojich pochodoch.
    “Čo sa smeješ?” spýtal sa ma. Pošeptala som mu jednu z mojich ideí a začali sme sa smiať nahlas a obaja.
    Cestovanie v prvej triede bolo úžasné. Celý čas nám nosili šampanské, smiali sme sa a bozkávali, cítila som sa ako zamilovaná prváčka. Bláznili sme sa a boli sme šťastní.
    Keď sme vystúpili na letisku, zohnali svoje veci a pohodlne sa usadili do taxíka začali sa konečne prázdniny.
    Liam povedal taxikárovi, aby ho počkal a odniesol naše veci do bytu. Chcel mi ukázať Londýn tak, ako si toto úžasné mesto zaslúži. A samozrejme mi chcel ukázať, že je ešte krajší ako môj milovaný Paríž. To sa mu teda nepodarí!
    Poťahal ma po všetkých pamiatkach v celom okolí, ukazujúc mi klasickú krásu Londýna a ja som uznala, že mesto je skutočne krásne. Ale chcela som viac, chcela som toto miesto spoznať inak. A tak ma zobral do Hyde parku, sadli sme si spolu pod strom a spolu sledovali ľudí naokolo. Komentovali sme všeličo a všelikoho a boli tam až kým sa zotmelo. Vtedy som spoznala skutočnú krásu Londýna. Ležali sme bok po boku stále na tom istom mieste a pozerali sa do neba. Ruky sme mali prepletené a ležali pokojne vedľa nás, keď odniekiaľ vyletel ohňostroj. Vyletela som a sledovala to krásne divadlo. Liam ma zozadu objal a ja som sa o neho oprela. S úsmevom som hľadela do neba a užívala si každú sekundu tejto chvíle.

13 komentárov:

  1. Laura máš svoj blog ?? Pretože táto bola krásna :D :D :D :D Pravdaže aj naša milovaná autorka píše dokonale :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hej mám, ale teraz sa venujem hlavne mojej budúcej knihe, pár jednorázoviek však mám :))

      Odstrániť
  2. Wau :O Inak dokonalé toto je! :OO♥
    Krásne!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jééé:') Taky skvělé, stejně jako přímo od autorky:) Nemůžu se dočkat další!:) Je milý, že na nás autorka takhle myslí:D:P

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Je to super, ale už vyše mesiaca nič nepridala autorka a už je to takmer mesiac čo niečo pridala jej náhrada :-) Autorka sľubovala, že sa nám bude venovať, ale nejako sa mi to nezdá.... Ja viem, že nie vždy je na to čas... Ale pridať jednu časť za mesiac....

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. baby tento týžden už bude čas.... lebo teraz musím písať aj články do novín a škola a všetko tak to nestíham ale tento týžden už naozaj pridám :))

      Odstrániť
  5. Nesľubuj ak to nemôžeš splniť. Daj tento blog niekomu ak to nezvládaš.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. každý deň sa pozerám na blog že či si už nepridala a ty nič:( sklamala si ma. a určite nie len mňa...

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Baby, ak by ste mali čas a chuť, pozrite si môj blog, začala som práve novou poviedkou http://lifeishard2310.blogspot.sk/ Budem rada, ak sa pustíte do čítania a napíšete aj koment :))

    OdpovedaťOdstrániť