Návštevnosť

nedeľa 27. januára 2013

Irresistible 11.časť

Baby prepáčte že dlho nebola časť ale musela som opravovať známky :) 
Inak, ak chcete follownite ma na Twitteri : @isabell_me alebo na instagrame: @isabellmichalovich :)) follownem vás späť ;) a ďakujem že čítate :* 


Bol to najdlhší bozk môjho života a podľa mňa by tak čoskoro neskončil ak by okolo nás neprešiel Niall a nepobúchal Liama po pleci „Gratulujem kamarát, vidíte ako ste to pekne vyriešili.“ Liam sa naňho usmial a poslal ho preč. Potom ma poriadne objal a potom sme sa vrátili za chalanmi, samozrejme už ruka v ruke. Keď sme vstúpili do miestnosti všetci začali tlieskať „Dočkal sa!!“ zakričal Louis a Liam sa v tom na mňa zahanbene pozrel. Eleanor sa len jemne usmiala, vedela som že chce pomôcť aj Danielle ale mne v tom brániť nemôže. Keď sa skončila autogramiáda a chalani boli so všetkým hotoví, odviezlo nás auto k Eleanor a Louisovi domov. Šiel s nami aj Liam, pretože mali celú hosťovskú izbu s dvoj posteľou voľnú. Bolo mi čudné že s ním budem ležať v jednej posteli a to s ním chodím asi hodinu ale sme dospelí ľudia a vieme kde sú hranice a ako má čo pokračovať. Najprv som si dala sprchu, potom sa navečerala a zvalila sa na gauč v našej izbe. Liam vtedy vyšiel z dverí s uterákom okolo pása. Ja som pozerala diel Priateľov ktorý som videla asi 6 krát a myslím žeby som ho mohla aj dabovať. Aj po francúzsky, aj po anglicky. No keď som zbadala Liama, vyrazilo mi to dych, už som sa na tú telku nechcela viac pozrieť. Sledovala som jeho dokonalé vyšportované telo a krátke mokré vlasy. Ak by som bola ako ostatné baby v mojom veku asi by som mu ten uterák strhla a zvalila sa s ním do postele. Keď sa však na mňa otočil rýchlo som odvrátila zrak. Po chvíli sa vrátil iba v spodnom diele pyžama. Čiže mi to priveľmi neuľahčil pretože som stále slintala na jeho svaloch. Pomaly a s obrovským úsmevom na tvári sa ku mne priblížil a sadol si hneď vedľa mňa, najprv pozrel čo vysielajú v televízií a potom sa na mňa pomaly otočil a moju tvár si pritisol tesne k svojej. Chvíľu sa na mňa len tak, s tými krásnym, dokonalými očami pozeral a potom ma začal vášnivo bozkávať. Nevedela som čo mám v tej chvíli začať robiť. Tak veľmi som chcela jeho bozky, jeho telo, jeho pery a všetko, že som sa tejto chvíli úplne poddala. Liam si ma vzal na ruky a položil na posteľ.  Potom sa to prehĺbilo ešte do vášnivejších bozkov, dotykov, rýchlych dychov. Ale nestalo sa nič viac, v túto noc by som to ani nemohla dovoliť, už sme aj tak zašli priďaleko.
Ráno ma zobudila Eleanor, a to ma sklamalo pretože som sa chcela prebudiť vedľa neho. Povedala mi že skoro ráno šli chalani do rannej šou tak ma Liam nechcel budiť. Keď sme prišli do kuchyne a ja som v chladničke hľadala niečo pod zub Eleanor bola opretá o kuchynskú linku a pozerala na mňa s úsmevom. Prvý krát som sa na ňu pozrela a pokrčila obočím pretože som nechápala čo chce, keď som však v chladničke našla niečo čo sa dalo jesť a pozrela na ňu, nezmenila postoj. „Čo je?“ spýtala som sa jej. Sadla som si za stôl, otvorila nízkotučný jogurt a ona ku mne zasa prišla. Pozrela som ako je krásne kučeravé vlasy spadli na stôl keď sa oň rukou oprela. „Čo sa dialo v noci?“ len som na ňu kútikom oka pozrela a potom pokračovala v jedení. „Nič...“ odpovedala som a v kope časopisov ktoré ležali vedľa stola som našla Vogue. Otvorila som ho v strede a začala ho čítať aj keď len na oko pretože hlavu som mala plnú Liama. Snažila som sa nevnímať Eleanor pretože som presne vedela čo chce zo mňa vytĺcť. „Určite?“ spýtala sa ma. „Áno Eleanor, hneď sme šli spať. Začo ma máš?“ „Dobre, ja som len chcela vedieť pretože keď Liam vyšiel ráno z izby hodil na Louisa obrovský úsmev. Myslela som že sa niečo medzi vami stalo.“ „Nie nestalo.“ „Verím ti, ale ak sa dozviem že to tak nie je nahnevám sa.“ povedala, vzala mi lyžičku a nabrala si z môjho jogurtu. Pokrútila som nad ňou hlavou a čítala ďalej.
Po raňajkách sme si s Eleanor pustili Love actually a popíjali popritom čaj. O chvíľu sme však počuli kľúče vo dverách. A potom začuli dva hlasy, pre obe bol jeden z nich ten najdokonalejší na svete. Louis sa šiel prezliecť a za mnou prišiel Liam. „Tak, a ideme ku mne.“ povedal a posadil sa vedľa mňa „Ako k tebe?“ spýtala som sa „No do môjho bytu, nebudeme im tu zavadzať.“ na jednej strane som sa potešila lebo by som sa vyhla zvedavej Eleanor ale na druhej strane som sa bála aké to bude keď budeme spolu sami. Bez rečí som sa vybrala do izby a do kufra hodila veci ktoré som stihla od včera vytiahnuť von. Potom som vzala kozmetickú taštičku, sadla si pred zrkadlo a šla sa namaľovať. Keď som si nanášala maskaru za mojím chrbtom sa objavil Liam, zozadu sa mi pritisol na krk a začal mi ho bozkávať. Zasmiala som sa, pretože to zašteklilo. Potom sa pozrel na mňa v zrkadle a povedal „Páči sa mi tvoje znamienko.“ povedal a usmial sa „Aké?“ „To za uchom, také malé.“ povedal a opäť ma pobozkal na krk. „Ja nemám za uchom znamienko.“ povedala som. „Ale máš.“ povedal a vzal z poličky druhé zrkadlo v ktorom mi ho ukázal. A presne som vedela kde som také isté videla. Na jednej strane to bola hlúposť ale na druhej mi to všetko dávalo neskutočný zmysel.

6 komentárov:

  1. JA som to vedela! Vedela som... :) Teším sa na ďalšie!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ty trúba moja :* :* už sa blíži tvoja časť inak ;) inak rozmýšlala som že tu urobím aj tebe nejakú podstránku a budeš písať príbehy aj ty :)) o čom chceš :D

      Odstrániť
  2. Ja sa toho zmyslu až bojím ale inak Suprováá časť :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. prekrásne .. len by ma zaujímalo , kde také znamienko videla .. lebo Liam tam nemá . aspoň myslím .. hmm dozvieme sa to v budúcej časti? a kedy bude budúca časť? :)

    OdpovedaťOdstrániť